Doctor, tinc poca autoestima, no m’agrada El Canto del Moco ni La Pija de Van Gorrr

No suporteu els triunfitos ni el nyonyipop? Valoreu les lletres de les cançons? Us agrada La Casa Azul, Astrud, Radiohead, Belle and Sebastian o Morrissey?  Sí? Doncs teniu un greu problema d’autoestima!!!

Mira que fa anys que ho pressentia, però avui al diari El País m’ho acaben de confirmar. Si us plau no us perdeu aquest enllaç abans de continuar llegint.

Puc entendre que les meves germanes consideressin que certa música que escoltava era depriment (The Cure, Joy Division, Smiths, a pesar de l’injust prejudici cap a Morrissey, ja que la gran majoria de les seves cançons NO tenen lletres depressives, sinó autoparòdiques). Ara bé, d’aquí a dir a que als indies ens manca autoestima, doncs no sé que dir-vos, és incidir molt en l’estereotip del misfit.

Ai, que no es pot ser sensible i refinat en aquest malèvol i vulgar món, ja ho deia la meva àvia!!!

Anuncis

4 responses to “Doctor, tinc poca autoestima, no m’agrada El Canto del Moco ni La Pija de Van Gorrr

  1. Molt divertit! Ja no saben que investigar.
    Jo com a fan de la òpera he de dir que sóc “ben educat”. hahahaha. No se ben bé que vol dir amb això de ser pròsper: vol dir que sóc ric? Ja m’agradaria!

  2. Dios!!!
    Pero com pot publicar aixó el mateix diari que edita EP3??
    Poca autoestima els indies? Aquest que ha eft l’estudi no s’ha passejat per les sales petites de Razzmatazz plenes d’indies ultraelitistes!
    Els heavies tenen un caracter afable?? ahajajaj que em pixo!
    Si, i els hippies son violents i els punks tendres i romàntics! Vengaaa

  3. Jeje, sí això de la poca autoestima s’hauria de revisar, no serà excès d’autoestima? “Mira què especial que sóc que escolto grups que no coneix ni déu…”. Per cert els de Jenesaispop m’han copiat l’entrada!!! Bueno, segurament no, però que consti que la meva la vaig penjar unes hores abans que ells!

  4. Si, vaig veure q Jenesaispop deia el mateix just després!!
    Agur q no ets del consell de redacció?

Deixa un comentari

