Roma

He estat uns dies sense actualizar, espero que us agradin les fotos.

Rome la nuit

Rome la nuit

pensatiu

pensatiu

Isola Tiberina

Isola Tiberina

Àngels i dimonis

Àngels i dimonis

Teulades i cúpules

Teulades i cúpules

4 responses to “Roma

  1. Wooo! Que guai!
    Encara que sembli una veritable heretgia blasfema, sóc arqueòleg i mai he estat ni a Roma ni a Egipte!! Can you belive it?

    Però si jo ja m’estresso veient jaciments i museus a València, imagina’t aquí! Jo crec que m’explota el cap directament!!

  2. No és de les meves ciutats preferides (potser perquè hi ha massa capellans), però les fotos son ben maques.

    La ciutat (hi he estat dos cops) m’ha semblat sempre poc articulada, massa dispersa, no se com dir-ho. Potser el que més em va agradar va ser el mercat del diumenge (o potser és dissabte) al Campo dei Fiori. Hahahaha.

  3. Arqueòleg –> Quin arqueòleg de 3 al quarto estàs fet! Roma és la meca de l’arqueologia! Si t’interessa el món romà entre ruines i museus tindries per un mes! Però a mi m’agrada més l’altra part de Roma, la barroquista, la dels daurats de l’interior de les esglésies i de les cases decadents de color ocre.

    Ferran –> Precisament el caos de Roma i el fet que estigui “invertebrada” (al contrari que París) és el que m’agrada de la ciutat. Jo també era la segona vegada que la visitava i espero que no sigui l’última. A Campo dei Fiori em va impactar l’estàtua de Giordano Bruno, tan sinistra. I sí, definitivament la ciutat és plena de capellans i monges! És la Disneyworld del catolicisme!

  4. Em sembla que jo sóc més cartesià, hahahaha. Per això m’agrada més Paris que gràcies a Napoleó / Haussman està molt “vertebrada”.
    Si no vas anar al mercat setmanal que es fa al Campo dei Fiori (un mercat de productes de menjar, res especiaL, no et creguis), la propera vegada que hi vagis, ves-hi. És espectacular: Sota la sinistra mirada de Giordano Bruno es desenvolupa una bacanal mediterrània plena de color, soroll i olors de tota mena.
    Hi ha una botiga d’herbes que, com a reclam publicitari, anuncien que Manolo Vazquez Montalban era el seu client!!!

Deixa un comentari

