El dit del camell

Una invasió subtil està fent mella als nostres carrers. No és la vuitena plaga bíblica, però quasi. Sí, és el dit del camell (en anglès “camel toe”):

camel-toe

Com? que no sabeu de què es tracta? Doncs podeu consultar la wikipedia (que a aquest pas va acamí de convertir-se en la friquipèdia). A Estats Units Britney Spears va ser una pionera d’aquesta moda de dubtós gust. I com que més val una imatge que mil paraules:

britney-spears-camel-toe

Però seria injust (i massa fàcil) donar-li la culpa de tot a Britney Spears. De fet, la moda arrenca dels 70, dècada en què va fer furor la roba cenyida i les lycres, i si no veieu els “camel toes” que gastaven “los ángeles de Charlie”, perquè després diguin que els àngels no tenen sexe!:

charliesangels

De fet la força del camel toe és tan poderosa que traspassa el teixit gruixut i rugós per excel·lència, el texà:

147032198_9eb7ba57d7

I la perversió no només arriba fins aquí, igual que es van commercialitzar els wonderbra i els bottombra, han arribat els camel toe bra!!!!

camel_toe_cup11

I, com no podia ser d’altra manera, el mal gust no entèn de sexes. De fet, els camel toes masculins són més infames si cap i s’han extès als extrarradis de les nostres ciutats des de farà uns deu anys, a partir de la quillomoda cutre del xandall! A Estats Units han batejat els camel toes masculins com a “ballgina” o “mangina”! En efecte, per tenir un camel toe masculí no n’hi ha prou amb marcar paquet de qualsevol manera, cal que hi hagi una disposició simètrica dels testicles, a banda i banda de la costura del pantaló, de forma que s’emuli el camel toe de les fèmines:

659px-male_cameltoe

A este paso me voy a volver hetero!!!

Des d’aquest blog fem una humil petició a les empreses de tèxtil perquè treguin del mercat tota la roba que no sigui prou ampla, i, sobretot, mirin molt bé per on fan les costures dels pantalons i ens salvin així d’aquesta nefasta xacra social que ja fa massa anys que dura! Jo ho sento, però prefereixo les butifarres, les cloïsses i els ous al natural o, si no, suggerentment dissimulats sota la roba de forma elegant… El mal gust mai hauria de tenir una suposada coartada sexy!

Anuncis

9 responses to “El dit del camell

  1. Bleeeaghh!!! Quin horror de moda!!
    Aghh! Es cutre i hortera, vol semblar provocadora i l’únic que em provoca son arcades!
    Jo molt abants de sortir del armari ja tenia clar q els conys no eren lo meu… potser si aqeusta moda dura gaire més vivim una onada de sortides del armari en massa…

  2. És per flipar!! Això existeix?
    De totes formes inútil… es de domini públic que els ulls dels homes es queden clavats als pits!

  3. jaja això de la pròtesi del final és una paròdia. Però s’ha de dir que els “camel toes” són tota una plaga, especialment entre les celebritats americanes i, a les nostres ciutats, entre els sectors choni d’extrarradi i de quarentones divorciades.

    Pel que fa a les “mangina” o “ballgina” podem observar-ne moltes en el típic home de mitjana edat que baixa a llençar les escombraries en xandall.

  4. A i mia, deu ser cosa de l’orientació sexual però jo tinc el mal costum (en defensa meva he de dir que és inconscient) de mirar tant a homes com a dones a l’entrecuix. Hehe….

  5. “sectors choni d’extrarradi i de quarentones divorciades”
    Visc rodejat d’aquests dos sectors socials i mai m’havia fixat… com es nota q no paro atenció al entrecuix femení!

  6. En mi tierra, a esto se le llama “marcar hucha”!!

  7. Hahahaha. Cóm pot haver-hi tan de sonat pel món?

    Afortunadament, jo no tinc ni xandall !!

    Vols dir que això no és fruit de tota la merda de cirurgia plàstica? Els acollonits que no s?atreveixen a fer-se-la, però tene enveja, es compren un Kamel Toe com a succedani.

  8. Ostres…
    Em fa com una angunia això que dieu de “quarentones divorciades”… jo que m’apropo més a les quarentones que a les trentones començo a pensar que patiré una transformació i em convertiré en quarentona embarassada/divorciada o en trol…
    És que la societat discriminarà sempre a la dona?
    Hi ha quarenton divorciat o és que l’home és trol tota la vida?
    I per cert Rafel jo quan tenia 20 anys sols mirava els paquets del personal masculí… després l’amplada dels bíceps.
    Uns anys i trols-culturistes més tard vaig decidir deixar de mirar paquets/biceps i tot a canviat molt…

  9. Ostres mia, a vegades certs comentaris queden una mica misògins. En tot cas a mi m’encanten les quarentones divorciades (molt més elegants que els senyors de la mateixa edat que baixen les escombraries amb xandall).

    En tot cas com diu l’evangeli “és més fàcil que un camell passi per l’ull d’una agulla que un ric entri al regne dels cels”. Visca els camel toes!

    Jaja i per corregir això dels paquets i entrecuixs que ha quedat tan malament, dir que els miro per costum, no té res de sexual, és només una curiositat morbosa que no puc evitar, com una mena de gust per lo freak i la lletgesa. Jaja quan volia lligar amb altres nois de més jove els mirava altres parts, no els paquets 😉

    I sí estic amb tu que la societat discrimina encara la dona i la forma més patent és la pròpia moda i els cànons de bellesa!

Deixa un comentari

