Last fm no deixa de sorprendre

Aquests són els meus 15 temes més escoltats. La veritat és que alguns són fins i tot una sorpresa per a mi… S’ha de dir que el sistema de last.fm no és perfecte, ja que moltes cançons que has posat que t’agraden no te les posa mai i, en canvi, hi ha cançons que sempre es repeteixen. Diguem que quan et saltes una cançó, no compta a les estadístiques. O sigui que aquest és el top de cançons que last.fm m’ha ofert segons el meu perfil i que jo he escoltat senceres de principi a fi:

1 Escuchar
16
1 Escuchar
16
3 Escuchar
15
3 Escuchar
15
3 Escuchar
15
6 Escuchar
14
6 Escuchar
14
6 Escuchar
14
9 Escuchar
13
9 Escuchar
13
9 Escuchar
13
9 Escuchar
13
9 Escuchar
13
9 Escuchar
13
15 Escuchar

Sorpresos?

Doncs encara més sorprenent són les cançons que em va oferir last.fm ahir al vespre, totes en una onda ultraindie estil Sarah records:

Temas escuchados recientemente

Escuchar
14 Iced BearsInside tema completo   Ayer 6:16pm
Escuchar
BunnygruntHere Come the Vampires   Ayer 6:08pm
Escuchar
The Sea UrchinsPristine Christine   Ayer 6:05pm
Escuchar
TullycraftThe Punks Are Writing Love Songs   Ayer 6:02pm
Escuchar
Another Sunny DayHorseriding   Ayer 5:59pm
Escuchar
Even as We SpeakGoes So Slow   Ayer 5:56pm
Escuchar
The PastelsSign Across Me   Ayer 5:53pm
Escuchar
Shop AssistantsAll That Ever Mattered   Ayer 5:51pm
Escuchar
The Field MiceThis Love Is Not Wrong   Ayer 5:48pm
Escuchar
MorrisseyHairdresser on Fire Ayer 4:34pm

Evidentment qui més qui menys coneixerà Morrissey, però dono premi a qui conegui algun dels altres grups de la segona llista! Crec que m’està agafant un orgasme ullerapasta! Sóc fan de grups ultrarars que només conec jo!

Anuncis

9 responses to “Last fm no deixa de sorprendre

  1. Efectivament de la 2a llista tan sols conec a Moz i de la 1a a quasi tots!
    Mira q ets gafapastaaa! Ja et veig a Popbar, deixan-te el serrell llarg i vestint roba rarissima!!
    Ja m’he escoltat el q em avs passar: de moment m’ha molat Liz Phair, tot i q les seves cançons son molt simples: ella amb la guitarra i gràcies!

    Tu has escoltat ja a The Gossip o Patrick Wolf?

  2. Perdona per l’irrupció del diplodocus, però, què és un orgasme ullerapasta? Qué és un ullerapasta (o un gafapasta)?

  3. Un “gafapasta” és una variant del “cultureta” de tota la vida. Sol anar amb una estètica “retro” i el seu atribut principal és portar ulleres de pasta rectangulars. Dos bons exemples de “gafapasta” serien la directora de cine Isabel Coixet o el cantant Jarvis Cocker de Pulp.

    Isabel Coixet:

    Jarvis Cocker:

    Si vas a la cua dels cines verdi o renoir veuràs un munt de gafapastes!

  4. Menys mal! Les meves ulleres son de pasta, però negres i rodones! Hahahaha

  5. Arqueòleg –> dona’m temps, prometo donar una opinió!

  6. JA he publicat les meves rpediccions tarotistes!

  7. Rafa!!
    no coneixes MGMT ni el extraordinari duo entre Hercules Love affair i Anthony & the Jonhsons??
    Pero com pots viure tan traquil i feliç?

  8. Oh my God!!!! un grup amb el que coincideixo amb l’arqueòleg, Anthony & the johnsons. I can’t belive it!!!!

    Molt interessant la pàgina per cert, me l’apunto.

Deixa un comentari

