Els meus discos dels 90 (III)

I continuem amb el repàs dels 90 per donar pas a unes dives injustament maltractades pel món indie. Doncs no, senyors que llegiu la RDL i porteu ulleres de pasta: heu de saber que darrera la imatge de nyonya o subnormal hi ha uns dels discos amb més qualitat i més matisos de la dècada. Unes veritables joies que tot indie ha de tenir a casa. Enriute’n tu de Björk o Sonic Youth!

Laura Pausini – Laura Pausini (1994)

lauraEl debut que va causar un terrabastall en el pop femení. La revolució que les punks, Madonna, les riot grrrrrls o Courtney Love no van saber fer. L’himne definitiu del pop feminista i transgressor: “Se fue”. Com? Que no us sembla transgressora? Això és que no llegiu el blog de fan fatal i no sabeu que la veritable modernitat és l’opus i la caspa de la Christina Lifting i la Cope!


Céline Dion – Let’s talk about love (1998)

lets_talk_about_loveEl disc més revolucionari i transgressor dels 90. Enriute’n tu de Radiohead. La música pop semblava adormida després del grunge i el britpop, però va arribar ella amb la seva alternativissima BSO de Titanic i va canviar les regles del joc. Céline és la diva alternativa par excellance i si no només cal que mireu aquest vídeo:

I deixo pel final el veritable i DEFINITIU disc dels 90. Aquell que va transgredir fins límits insospitats. Sí, sé que no us podeu resistir. Per desvelar el misteri, només heu de clicar aquí.

Anuncis

5 responses to “Els meus discos dels 90 (III)

  1. Ahahhahah
    Molt bó Rafa!
    Ja sabia jo q la teva actitud indie era tan sols una pose per dissimular la teva apssió per les nyonyodiveees!!
    He rigut un rato!!

  2. Ostres m’has enxampat. Ara ja saps que en la caixa-cofre de Joy Division amago els cd’s de Laura Pausini i que en el meu reproductor mp3 tinc canviats els noms dels artistes en clau. Per exemple: Radiohead en realitat és Ella Baila Sola, Morrissey en realitat és La Oreja de Van Gogh…

  3. El veritable top hit dels 90’s, no va ser la Macarena de Los del Río?

  4. Retroenllaç: Les altres inocentades « Reflexions d’un arqueòleg glamurós

  5. Eii Rafa Bon any i emrci pel mail q em vaig riure una bona estona!

Deixa un comentari

