Un motiu més per no comprar a El Corte Inglés

http://www.20minutos.es/noticia/446142/0/gay/discriminado/trabajo/

Per si no hi havia prou amb el mal servei, lo ranci i lo car que és tot… ara ja tenim un motiu més per no anar a aquests grans magatzems de la discriminació! A mi em toca d’aprop. No em vull imaginar si a la meva empresa no m’haguessin concedit un permís o un trasllat… pel simple i accidental fet que el meu cònjuge no té ovaris i que a més em faltessin el respecte d’aquesta manera!

Per cert, pertanyen al grup Corte Inglés: Hipercor, Opencor…

A més, el pitjor de tot és la hipocresia d’aquesta empresa: El Corte Inglés està PLE d’homosexuals que hi treballen. Per treballar, resulta que són bons, ara, per demanar un trasllat en igualtat de condicions i ser tractat amb el respecte que tota persona es mereix, no.

Anuncis

3 responses to “Un motiu més per no comprar a El Corte Inglés

  1. No em sorprén l’actitud del cap del centre de Vigo: de descerebrats n’hi ha per tot arreu!
    El que resulta, en definitiva, indignant és que un trasllat sol·licitat el mes de maig del 2006 i al que tenia tot el dret, les autoritats laborals no l’hagin declarat obligatori fins el gener del 2009!!!!
    Jo m’he trobat en un cas invers fa poc: un treballador que va presentar una demanda per mobing a una empresa a finals de desembre del 2008, ja està jutjat i sentenciat! La veritat és que la demanda no tenia cap fonament (el treballador portava 18 mesos de baixa per un accident de transit) i el judici va ser molt ràpid.

  2. Bé el funcionament de la justícia mereixeria un post a part.

    Descerebrats n’hi ha a tot arreu i tant, però no creus que les empreses grans i suposadament serioses han de cuidar molt que no hi hagi casos de discriminació tan flagrants ni que sigui per cuidar la imatge?

  3. Sí, ja ho crec, que si. I des d’el meu punt de vista, la frase del descerebrat seria motiu de sanció por “menoscabo de la dignidad del trabajador”, tal com diu l’Estatut dels Treballadors.
    El problema de totes aquestes situacions és sempre el de la prova: com poder demostrar que es va dir determinada frase en determinat moment?
    No obstant, és cert que algun cap de RRHH hauria d’haver obligat al cap del centre de Vigo a acceptar el trasllat

Deixa un comentari

