Una temporada a…

AQUEST BLOG ÉS EN STAND-BY, QUE NO MORT.

Prometo avisar als pocs comentaristes d’aquest blog quan torni a escriure alguna coseta!

Tornaré a atacar vilment a Morrissey “cual ex despechada”? Us descobriré grups raros britànics dels 80 i 90 que només coneixia la seva mare? Faré la ressenya del nou disc de Paris Hilton quan surti? ¿Treuré temes nous, tot i que no tinc cap ganes de despullar la meva intimitat en aquest blog? (bé, potser en un altre blog anònim, on no em conegués ningú dels que em llegeixin sí, no se sap mai…)

A part de falta de temps i mandra quan tenia temps… he tingut una mica de “crisi existencial” quin sentit té per vosaltres escriure un blog i, en general, escriure per ves a saber qui (que és el que té publicar encara que et llegeixin 4 persones, que mai saps ben bé qui és el teu destinatari)?

Hi ha un llibre de Jorge Semprún que crec que es deia “la escritura o la vida”: una cosa treu l’altra?

Hi ha res al món que valgui la pena ser dit (a part, òbviament, de què l’últim disc de Morrissey és dolentíssim)?

5 responses to “Una temporada a…

  1. L’Arqueòleg et dirà que és genial (el disc de Morrisey), o no.

    No pateixis tots passem per aquests tràngols.

  2. Gràcies skorbuto! Jo també estic a la UOC (empresarials) i entre que a la feina faig més hores que un rellotge i les pac’s no paro! Jaja el meu xicot també està a la UOC (ETIG). Estem fets uns frikis!

  3. Bé, estàs com Wittgenstein: Quan no es té res a dir, millor callar. Espero que no estiguis més de 30 anys callat com ell!

  4. “L’Arqueòleg et dirà que és genial (el disc de Morrisey)”

    ES EL MILLOR DE LA SEVA CARRERA DESPRÉS DE YOU ARE THE QUARRY!!!

    ajajaj

    I si, Rafa, avisa’m quan actualitzis q fa tan de temps q no ho fas q ja ni em molesto a entrar aqui!! Si et curressis els pots la meitat q els teus comentaris series el Rei de la blogosfera!!!

    I es una llástima q no vulguis parlar sobre la teva intimitat, a mi m’encanta jugar a l’ambiguïtat de dir les coses snse dir-les epr que aui les vulgui entendre ho faci i qui no li doni la seva pròpia interpretació!!

  5. Jaja, la veritat és que m’encantaria fer un blog tipus “el meu sexe” completament anònim i canviant els noms de la gent… qui lo sai…

    Ara estic temptat de fer una retrospectiva de depeche mode per això…

    Tranquil que el dia menys pensat m’agafarà un atac de verborrea i mentrestant seguiré comentant als blogs dels altres que és un vici que m’encanta!!!

Deixa un comentari

